Информация за депозити и тегления през касата

Често задавани въпроси за депозити и тегления през касата

Въпроси за депозиране

Как да направя депозит? Бях таксуван(а) за заявката ми за депозит, но сумите липсват от сметката. Какво да направя? Направих грешка. Как мога да анулирам депозита? Транзакцията, направена с моята кредитна/дебитна карта, беше отказана, но сумите бяха изтеглени от сметката ми. Какво да направя? Защо картата ми е отхвърлена и какво мога да направя?

Помощ при депозиране

Имам проблеми да направя депозит. Как мога да получа помощ? Какви методи за депозиране мога да използвам?

Депозиране от вашето мобилно устройство

Мога ли да депозирам с истински пари от моя мобилен телефон/таблет? Какви методи за депозиране мога да използвам в мобилната каса?

Въпроси за теглене

Как да заявя теглене? Какви методи мога да използвам за теглене? Защо трябва да предоставям информация за мястото ми на раждане и моето гражданство? Защо не мога да избера къде да бъдат изпратени средствата ми? Защо не мога да изпратя заявка за теглене? Какви са моите лимити за теглене? Какъв обменен курс използвате, за да преобразувате изтеглените от мен суми? Защо не мога да видя метод за теглене, използван преди? Колко често мога да тегля мои средства? Имам нова карта Visa. Как да изтегля пари към нея? Колко време ще отнеме обработването на тегленето ми? Мога ли да анулирам теглене? Не съм получил(а) парите от моето теглене. Какво да направя след това? Разплащателният метод, към който беше изпратено моето теглене, е затворен/изтекъл. Къде са средствата ми? Защо сумата, която мога да изтегля, е по-малка от общия ми баланс?

Подновяване/премахване на информация за разплащателни методи

Методът за теглене, към който изпращате моите суми, е неактивен или не искам повече да го използвам. Какво трябва да направя?

Лимити за депозит

Какви са моите лимити за депозиране? Мога ли да наложа ограничение върху моите лимити за депозиране? Как да увелича лимитите си за депозиране или да премахна самоналожените лимити за депозиране?

Върнати транзакции

Защо беше върнат депозитът ми? Искам да покрия отрицателния баланс в сметката си. Как да направя това?

Други

На сигурно място ли са парите ми при вас? Колко време отнема получаването на отговор? Искам да говоря с представител от отдела за платежни услуги. Какъв е вашият телефонен номер?

ЧЗВ - истински пари

Chip Stack

Отговори на вашите въпроси за транзакциите с истински пари и тегления в PokerStars.