Поддръжка Stars

Ние се гордеем с нашия съвестен и отдаден изцяло на клиентите си екип. Нашият Отдел Поддръжка е готов да отговаря на въпросите ви 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.

Общи въпроси

Най-доброто място да откриете отговори на въпроси, свързани с играта, е в раздела за Често задавани въпроси (ЧЗВ). В случай че не намирате вашия въпрос в ЧЗВ, можете да се свържете с нас и представител на Отдел Поддръжка ще ви помогне с удоволствие

Ако все още нямате сметка Stars или не можете да влезете в сметката си, тогава използвайте формуляра за връзка с Отдел Поддръжка. Линк към формуляра ще откриете в дясната страна на тази страница или в меню „Помощ” в нашия софтуер.

Във формуляра за връзка с Отдел Поддръжка просто изберете предпочитания от вас език и най-подходящата категория (например „Сметка”) и подкатегория (например „Забравена парола”), въведете текст в полето „Относно” (например „Не мога да си спомня паролата”) и след това напишете запитването си.

Моля, включете колкото се може повече информация относно вашия въпрос или проблем, така че да можем да ви отговорим бързо, изчерпателно и професионално. Ако получите съобщение за грешка или имате технически проблем, моля да ни предоставите съобщението или снимка на екрана, така че да можем най-точно да разберем проблема и да го адресираме навреме.