Често задавани въпроси за сигурността

Верификация на сметка, потвърждаване на възраст и необходими документи

Защо изисквате документи за потвърждаване на самоличността? Как да разбера дали документите, които изпращам, ще бъдат приети? Кой е най-добрият начин да ви изпратя документите си? Какъв формат трябва да използвам за документите за потвърждение, които изпращам на verification@pokerstars.bg? Какви видове държавно издадени документи за самоличност приемате? Какъв вид доказателства за адрес приемате? Не смятам за безопасно да изпращам документи за потвърждение на PokerStars.

Сигурност – Проблеми с депозиране

Опитах се да направя депозит в сметката си, но получавам съобщение, че има ограничение върху депозитите и тегленията в моята сметка. Какъв е проблемът? Изпратих ви копие на моя документ, но въпреки това все още не мога да депозирам. Защо е необходимо да ви обяснявам за връзката ми с друг играч? С каква цел задавате подобни въпроси, за да ми позволите да депозирам?

Сигурност – Увеличаване лимита на депозитите

Как да увелича лимита на депозитите си? Ограничих лимита на депозитите си, но не знаех, че новият лимит включва и предишните депозити. Мога ли да премахна това ограничение?

Сигурност – Проблеми с Echeck

Не виждам Echeck в списъка с достъпните методи за депозит в прозореца Каса. Бихте ли ми обяснили защо? Един от моите eCheck депозити беше върнат. Какво става сега? В банковото ми извлечение има неизвестно за мен теглене. Как да разбера дали е от вашата компания? Защо балансът ми не показва депозита, който направих преди няколко минути? Получих имейл за потвърждение, че депозитът с eCheck е бил одобрен. Това е първият ми върнат eCheck депозит и вече нямам достъп до моите eCheck депозити. Кога отново ще имам моментален достъп до депозитите си? Имам нова eCheck сметка. Как да я регистрирам в Каса?

Сигурност – Тегления

Опитвам се да направя теглене, но получавам съобщение, което ми казва да се свържа с Отдел Сигурност. Опитвам се да изтегля, но методът/сметката за теглене в Каса вече не са валидни като опция. Какво да направя, за да не се се показват? Изпращам заявка за теглене от държава, различна от регистрираната държава по сметката ми в PokerStars. Трябва ли да направя нещо? Колко чакащи тегления мога да заявя едновременно? Мога ли да отменя моето чакащо теглене? Мога ли да променя пощенския си адрес след като направих заявка за теглене? Не мога да открия тегленето си в историята с транзакциите в моята PokerStars сметка. Също така не получих имейл, че заявката е отменена. Опитвам се да изтегля пари към VISA картата, с която депозирах. Защо опцията за теглене към VISA не е достъпна за мен? Колко време ще отнеме обработването на тегленето ми?

Сигурност - Промяна в информацията и регистрираните данни в сметката

Мога ли да сменя името по сметката ми? Какво трябва да направя, за да сменя държавата, в която е регистрирана сметката ми в PokerStars? Как мога да обновя домашния адрес в моята PokerStars сметка? Как да променя рождената си дата? Имам нов номер на банкова сметка. Как да променя тази информация?

Сигурност – Информация за сметка и сигурност

Колко сметки имам право да притежавам? Мога ли да разреша на друго лице да използва сметката ми или да използвам друга сметка, за да играя на масите? Как мога да закрия сметката си? Как да подобря сигурността на сметката си? Забелязах, че двама играчи играят в комбина, или си прехвърлят чипове. На кого трябва да съобщя за това? Мисля, че един играч има няколко сметки. Ще направите ли нещо по въпроса? Как да позная фалшивите имейли?

Сигурност – Проблеми при влизане в сметка

Забравих потребителското си име. Какво трябва да направя? Забравих паролата си. Как да получа нова? Не мога да вляза в сметката си. Получавам грешка 71/1001. Когато се опитвам да вляза в сметката си, получавам вътрешна грешка 102/1001 или 164/1001, или 165/1001, или 109/1001.

Сигурност – Връзка с Отдела за Сигурност

Изпратих ви няколко имейла, но още не съм получил(а) отговор. Кога ще отговорите на имейлите ми? Тъй като не получих отговор от security@pokerstars.bg, ще изпратя имейл до друг отдел. Искам да говоря с представител на Отдела за Сигурност. Какъв е вашият телефонен номер? Какъв формуляр трябва да попълня, когато от мен се изиска да потвърдя моята кредитна/дебитна карта?

Събиране на дължими средства – Възстановяване на отрицателен баланс

Имам отрицателен баланс в сметката си. Как да върна дължимите суми? Достъпните опции за депозит в Каса са променени. Защо? Получих имейл, в който се съобщава, че дължа пари. Как да проверя това? Получих имейл, че дължа суми, които никога не съм депозирал(а). Никога няма да депозирам такава сума. Защо трябва да ви я връщам? Получих имейл, в който се казва, че сумата, която дължа, съдържа центове. Аз не съм депозирал(а) в центове. Защо сумата, която дължа, не е цяло число?

Отговорно залагане

Responsible Gaming

Ние съблюдаваме отговорното залагане и полагаме всички усилия, за ви предоставим приятно и позитивно преживяване в игрите.

ЧЗВ - Поддръжка

FAQ

Нашият Отдел Поддръжка подготви списък с най-често задаваните въпроси от играчите и техните отговори.

Специални оферти

Special Offers

PokerStars провежда специални оферти целогодишно с парични награди, места за най-добрите турнири на живо и още много.

Игра с истински пари

Chip Stack

Направете първия си депозит и започнете да играете в PokerStars. Депозирането е бързо и сигурно.