- Начало
- >
- >
Промяна на регистрирана държава
Ако сте се преместили в друга държава, влезте в сметката си от новото си местоположение. Когато го направите, ни изпратете следните документи:
- Копие на официален документ за самоличност (например паспорт, шофьорска книжка или лична карта)
- Копие на последната Ви сметка за битови услуги или банково извлечение, показващо Вашите имена, новия Ви адрес и датата на издаване (не по-стара от 3 месеца).
Можете да качите тези документи чрез софтуера по следния начин:
На компютър
- Help (Помощ) → Contact Us (Свържете се с нас)
- Категория: Account Security and Verification (Сигурност и верификация на сметка)
- Подкатегория: Upload documents (Качване на документи)
На мобилно устройство
- Менюто в Android или More (Още) в iOS → Settings & Tools (Настройки и инструменти) → Support (Поддръжка) → Contact Support (Свържи се с поддръжка)
- Категория: Account Security and Verification (Сигурност и верификация на сметка)
- Подкатегория: Upload documents (Качване на документи)
В PokerStars Next Gen
- Иконата Account (Сметка) → Help (Помощ) → Contact Support (Свържи се с поддръжка)
- Категория: Account Security and Verification (Сигурност и верификация на сметка)
- Подкатегория: Upload documents (Качване на документи)
На уебсайта
- Account (Сметка) → Help (Помощ) → Contact Support (Email) (Свържи се с поддръжка (Имейл))
- Категория: Account Security and Verification (Сигурност и верификация на сметка)
- Подкатегория: Upload documents (Качване на документи)
След това нашият екип ще прегледа Вашите документи и ще актуализира информацията за Вашата сметка.
Мнения и отзиви
Тази статия отговори ли на въпроса ви?