Как можем да помогнем?

Проблеми с връзката при използване на Mac

Като следвате тези прости стъпки, трябва да възстановите връзката си с нашия софтуер.

Рестартиране и повторно свързване

Първото нещо, което винаги трябва да правите – рестартирайте Вашия Mac и изключете и включете мрежовото оборудване (т.е. модем, рутер, точка за достъп).

След като Вашият Mac се рестартира, проверете дали имате връзка с интернет и след това отворете отново нашия софтуер.

Ако с това проблемът не се разреши, преинсталирайте нашия софтуер.

Свържете се с отдела за поддръжка

Ако проблемът продължава, след като сте изпълнили тези стъпки, изпратете ни следната информация чрез нашия формуляр за връзка с отдела за поддръжка и ще видим какво можем да направим:

Връзка към този формуляр ще намерите:

На уебсайта
  1. Help (Помощ)
  2. Contact Us (Свържете се с нас)
От компютър
  1. Help (Помощ)
  2. Contact Support (Свържи се с поддръжка)

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория