Как можем да помогнем?

Проблеми с връзката при използване на компютър

Като следвате тези прости стъпки, трябва да възстановите връзката си с нашия софтуер.

Рестартиране и повторно свързване

Първото нещо, което винаги трябва да правите – рестартирайте компютъра си и изключете и включете мрежовото оборудване (т.е. модем, рутер, точка за достъп).

След като компютърът се рестартира, проверете дали имате връзка с интернет и след това отворете отново нашия софтуер.

Допълнителни проверки

Ако проблемът не се разреши, проверете дали датата и годината на компютъра Ви са правилни (долу вдясно на лентата със задачите).

Ако имате инсталирана защитна стена или подобен софтуер, проверете дали софтуерът е настроен правилно, така че да позволява достъп до интернет.

Свържете се с отдела за поддръжка

Ако проблемът продължава, след като сте изпълнили тези стъпки, изпратете ни следната информация чрез нашия формуляр за връзка с отдела за поддръжка и ще видим какво можем да направим:

  • Точното съобщение за грешка, което получавате (снимка на екрана също ще свърши работа)
  • Софтуерът за защитна стена или защитата, инсталиран на вашия компютър (например Norton, Panda, Avast, AVG).
  • Лог файловете от нашия софтуер.

Линк към формуляра може да бъде намерен на:

Помощ → Свържете се с нас

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория