- Начало
- >
- >
Проблеми с връзката (на компютър)
Ако имате проблеми при свързването с нашия софтуер, пробвайте следните стъпки:
Рестартиране и повторно свързване
Рестартирайте компютъра си и изключете и включете мрежовото оборудване (напр. модем, рутер, точка за достъп).
След като рестартирането завърши, проверете дали имате връзка с интернет и после отворете отново нашия софтуер.
Допълнителни проверки
Ако проблемът остане, проверете дали имате инсталирана защитна стена или подобен софтуер и дали те са конфигурирани правилно, така че да позволяват достъп на нашия софтуер до интернет.
Връзка с отдела за поддръжка
В случай че проблемът продължава и след като сте изпълнили тези стъпки, изпратете ни информацията, посочена по-долу, чрез нашия софтуер, мобилното приложение или уебсайта.
- Съобщението за грешка, което получавате (снимка на екрана ще помогне).
- Защитната стена или софтуерът за сигурност, инсталиран на Вашия компютър (напр. Norton, Panda, Avast, AVG).
- Лог файловете от нашия софтуер. Тези файлове се презаписват на всеки 48 часа, затова ни ги изпратете възможно най-скоро.
Мнения и отзиви
Тази статия отговори ли на въпроса ви?