Как можем да помогнем?

Проблеми с връзката през мобилното приложение Android

За да разрешите проблеми с връзката на вашето Android устройство, препоръчваме да изпълните следните стъпки:

Интернет връзка

Може да изглежда очевидно, но нека започнем с интернет връзката ви. Проверете дали сте свързани към Wi-Fi или използвате мобилни данни от мобилната мрежа. Трябва да виждате иконите в горната част на екрана.

Рестартиране

Следващата стъпка е да рестартирате вашето Android устройство като го изключите и включите обратно.

Проверете за ъпдейти

Ако проблема с връзката продължи след като сте го рестартирали, моля, проверете дали използвате най-новата версия на мобилно ни приложение като отидете на:

  1. Настройки
  2. Приложения
  3. Всички и потърсете нашия софтуер
Преинсталирайте нашето приложение

Ако няма достъпна актуализация или такава не съществува, опитайте да преинсталирате нашето приложение. Първо трябва да премахнете приложението, като го изтриете от устройството. След това го изтеглете и инсталирайте отново.

Свържете се с Поддръжка

Ако проблемът продължава, изпратете ни следната информация чрез нашия формуляр за връзка с отдела за поддръжка и ние ще се опитаме да ви помогнем:

  • Съобщение за грешка
  • Модел на смартфона/таблета
  • Версия на Android

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория