Как можем да помогнем?

Незавършени игри на ротативка

Когато ротативка е прекъсната, ви препоръчваме да направите следното:

Ако използвате нашето уеб казино или iOS приложението, първо препоръчваме да изчистите кеша на уеб браузъра си.

С нашия софтуер, който можете да изтеглите, по-голямата част от времето можете да решите проблема просто като рестартирате софтуера (това трябва да разреши проблема незабавно, но може да отнеме повече време). Трябва да рестартирате софтуера от същото устройство, на което е блокирала играта ви.

Ако рестартирането не реши проблема, препоръчваме да изчистите кеша от нашия софтуер:

Ако не сте в състояние да възстановите вашата игра, моля да ни предоставите ID на ръка/игра, в кръга на която играта ви е била прекъсната, или ако не можете да си спомните тази информация:

  • Име на ротативката
  • Час и дата
  • Големината на залога, който сте направили за тази ротативка

Това може да ни бъде изпратено чрез нашия формуляр за връзка с Поддръжка, който ще намерите в дясната част на този екран (ако използвате десктоп) или превъртате надолу (ако използвате мобилно устройство).

Или кликнете върху раздела Помощ в софтуера на компютъра или Настройки и инструменти от мобилното приложение.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория