Как можем да помогнем?

Локални банкови трансфери: липсващ депозит

Ако не сте получили депозита си чрез локален банков трансфер след 4 работни дни, моля изпратете ни копие от вашето доказателство за извършеното плащане.

В случай че вашето доказателство за извършено плащане не включва следната информация, моля, включете и нея в имейла си:

  • Банката, чрез която са изпратени средствата
  • Дата на депозита
  • Сума и валута
  • Уникален референтен номер, който ви се предоставя заедно с инструкциите за депозиране (започва с PST)
  • Номер на банкова сметка и име на банката, където средствата са били изпратени
  • Начин на изпращане на парите: депозит в кеш или банков транфер по интернет

Ако не сте изминали 4 работни дни, откакто сте изпратили своя превод, няма да можем да започнем разследване с нашия процесор за плащания.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория