Как можем да помогнем?
- Начало
- >
- >
Локални банкови трансфери: липсващ депозит
Ако не сте получили депозита си чрез локален банков трансфер след 4 работни дни, моля изпратете ни копие от вашето доказателство за извършеното плащане.
В случай че вашето доказателство за извършено плащане не включва следната информация, моля, включете и нея в имейла си:
- Банката, чрез която са изпратени средствата
- Дата на депозита
- Сума и валута
- Уникален референтен номер, който ви се предоставя заедно с инструкциите за депозиране (започва с PST)
- Номер на банкова сметка и име на банката, където средствата са били изпратени
- Начин на изпращане на парите: депозит в кеш или банков транфер по интернет
Ако не сте изминали 4 работни дни, откакто сте изпратили своя превод, няма да можем да започнем разследване с нашия процесор за плащания.
Мнения и отзиви
Тази статия отговори ли на въпроса ви?