- Начало
- >
- >
Локални банкови трансфери: Инструкции за депозиране (мобилно приложение)
Важно!
- Неточен или липсващ референтен номер или име на бенефициента ще доведе до забавяне или загуба на депозита.
- Ние нямаме такси за депозити с локален банков трансфер, но Вашата банка може да има.
- Ще Ви изпратим имейл веднага, след като депозираната сума бъде добавена в сметката Ви.
- Вземете предвид преизчисляването по съответния валутен курс (ако има такова), за да не паднете под или надхвърлите текущите си лимити за депозит.
- В съответствие с разпоредбите срещу пране на пари не приемаме парични депозити и банкови преводи, направени от сметки на трети страни.
За да направите депозит чрез локален банков трансфер, следвайте тези стъпки:
- Влезте във Вашата сметка Stars.
- Инструкциите се различават според устройството:
- В iOS: Докоснете бутона Cashier (Каса) в долната част на екрана.
- В Android: Докоснете иконата на менюто за навигация в три реда и изберете Cashier (Каса).
- В приложението PokerStars Next Gen: Докоснете Account (Сметка) и изберете Cashier (Каса).
- В раздела Deposit (Депозирай) изберете Local Bank Transfer (Локален банков трансфер).
- Изберете или въведете сума на депозита и докоснете Deposit (Депозирай), за да продължите.
- След като инструкциите за депозиране бъдат показани и Ви бъдат изпратени, разполагате с 2 седмици да направите депозита.
Отнема между 1 и 4 работни дни средствата да бъдат добавени в сметката Ви.
Важно!
Никога не забравяйте да излезете от сметката си, преди да затворите мобилното приложение:
- В iOS: More (Още) → Logout (Излез)
- В Android: Иконата за менюто → Logout (Излез)
- В приложението PokerStars Next Gen: Иконата Account (Сметка) → Logout (Излез)
Ако системата блокира, докато правите заявка, моля, изчакайте 10 минути, преди да се опитате да влезете в сметката си отново.
Мнения и отзиви
Тази статия отговори ли на въпроса ви?