NETELLER – откриване на причина за отказан депозит

Причините за отказан депозит чрез NETELLER могат да включват:

  • Сметката Ви в NETELLER не е била създадена успешно.
  • Няма достатъчно средства в сметката Ви в NETELLER.
  • Все още не сте получили обаждане за потвърждение от NETELLER.
  • ID на сметката, Secure ID или кодът за удостоверяване, които сте въвели, са грешни.
    • Ако сте активирали удостоверяване в две стъпки за сметката си в NETELLER, трябва да използвате шестцифрения код за удостоверяване от приложението Google Authenticator вместо Secure ID.
  • Извършва се поддръжка на сметката Ви в NETELLER.

Свържете се директно с NETELLER, за да се уверите, че няма проблеми със сметката Ви.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория