Как можем да помогнем?

NETELLER: Отстраняване на проблем свързан с отказан депозит

Възможните причини за отказан депозит, чрез NETELLER, включват:

  • Вашата NETELLER сметка не е създадена успешно и няма достъпни средства.
  • Все още не сте получили потвърждаващо обаждане от NETELLER.
  • Идентификационният номер на сметката (Account ID), защитният идентификационен номер (Secure ID) или кодът за удостоверяване (Authentication Code), които сте въвели, са неправилни (Ако сте активирали удостоверяване в две стъпки в своята NETELLER, трябва да използвате 6-цифрения код за удостоверяване от приложението Google Удостоверител вместо Secure ID)
  • Вашата NETELLER сметка може да е в процес по поддръжка.

Свържете се директно с NETELLER, за да се уверите, че няма проблеми с вашата сметка.

Ако проблемът продължава, предлагаме да използвате някой от алтернативните методи за депозит, налични в касата.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория