Как можем да помогнем?

В полето по-долу въведете ключова дума или кратко изречение, описващи вашия въпрос, и нашата система ще ви представи списък със статиите на тази тема.

Търсене

Skrill: Отстраняване на проблем свързан с отказан депозит

Възможните причини за отказан депозит, чрез Skrill, включват:

  • Вашата Skrill сметка не е създадена успешно и средствата по нея не са налични.
  • Когато депозирате пари в сметката ви в Skrill сте избрали опцията, че ще използвате средствата за хазартна дейност - "I will use the money deposited for GAMING purposes".
  • Вашата карта не е била приета от Skrill.
  • Имейл адресът, въведен в Skrill, е неправилен.
  • Паролата и номерът за защита на Skrill са неправилни.
  • Лимитът ви за изходящи транзакции в Skrill не е бил достатъчен, за да бъде завършена транзакцията.

Ако уеб страницата на Skrill не се отваря, докато се опитвате да завършите вашия депозит:

  • Проверете дали разполагате с най-актуалната версия на уеб браузъра си.
  • Проверете дали компютърът ви правилно свързва HTML файлове с уеб браузър:
    1. Отворете Internet Explorer.
    2. Кликнете на ToolsInternet OptionsPrograms (Инструменти - > Интернет опции - > Програми)
    3. Уверете се, че полето Tell me if Internet Explorer is not the default web browser ('Кажи ми ако Internet Explorer не е уеб браузър по подразбиране') е маркирано и рестартирайте браузъра.
    4. Рестартирайте Internet Explorer.
  • Стартирате програма за премахване на спайуеър като например Lavasoft, за да сте сигурно, че нямате никакъв адуеyр, който блокира отварянето на уеб страницата.

Ако проблемът остане, моля свържете се директно със Skrill.

 

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория

Contact Support

Уеб каса

Chip Stack

Заредете своята сметка Stars директно от Android или iOS устройство чрез мобилната каса. Така играта в казиното от мобилното приложение е по-лесна от всякога.