Как можем да помогнем?

В полето по-долу въведете ключова дума или кратко изречение, описващи вашия въпрос, и нашата система ще ви представи списък със статиите на тази тема.

Търсене

Прекъсване на връзката при игра под Windows

Ако вашата връзка е лоша единствено към нашия софтуер или сте открили проблем с далечен рутер, е възможно да сте открили проблем със стабилността на мрежата, който не засяга повечето интернет приложения и сайтове. Ние ще направим всичко по нашите възможности да ви помогнем да разрешите този проблем с вашата връзка и затова ще трябва да ни предоставите малко информация за вашата система и връзка.

  • Операционна система (например: Windows XP, Vista, 10 и т.н.)
  • Процесор (например: Pentium 4, 2.4 GHz и т.н.)
  • RAM памет (например: 512 MB, 1 GB, 2 GB и т.н.)
  • Вид на връзката (например: Dial-Up, кабелен интернет, DSL, сателитен интернет и т.н.)
  • ISP (доставчик на интернет – компанията, която ви предоставя връзката за интернет)
  • Рутер/модем (например: Dlink DI-624, Linksys WRTG54GS и т.н.)

Също така ще изискваме лог файлове и доклад за състоянието на мрежата от нашия софтуер. Най-добре е да направите тази справка в период, в който нямате връзка към сайта.

За да изпратите доклада за състоянието на мрежата за нас, за версии на Windows по-стари от XP моля, да влезете в нашата програма като администратор (преминете към стъпка 1 по-долу, ако имате XP), за да позволите на софтуера да запази доклад за състоянието на мрежата. За да постигнете това, ще трябва да кликнете с десния бутон на мишката върху покер клиента за десктоп и да изберете Run as Administrator. Ако не виждате тази опция, това означава, че профилът ви в Windows не е администраторски, в този случай ще трябва да помолите администратора да влезете в компютъра.

След като програмата е заредена, моля:

  1. Натиснете Help (Помощ).
  2. Изберете Покажи състоянието на мрежата.
  3. Когато този диалогов прозорец се отвори, кликнете върху бутона Report, този отчет се запазва в папката с настройки на софтуера.

За да изпратите доклада и лог файловете:

  1. Отворете главното лоби.
  2. Изберете Помощ
  3. Натиснете Отвори папката с настройки.
  4. Потърсете файла NetworkStatusReport.log, NetworkStatusReport или NetworkStatus.txt. Копирайте и сложете файла на десктопа..
  5. Отворете отново главното лоби.
  6. Отворете Помощ след което Лог файлове.
  7. Изберете АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ.
  8. Запазете файла на вашия десктоп (може да се наложи да навигирате до десктопа, тъй като местоположението по подразбиране е папката с настройки на софтуера ни).

Изберете доклада за състоянието на мрежата и ZIP файлa, намиращи се на работния ви плот, и ни ги изпратете чрез нашия Формуляр за връзка с Отдел Поддръжка. Линк към формуляра ще откриете в менюто Помощ на софтуера или от Свържете се с нас през сайта.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория

Contact Support

Уеб каса

Chip Stack

Заредете своята сметка Stars директно от Android или iOS устройство чрез мобилната каса. Така играта в казиното от мобилното приложение е по-лесна от всякога.