Как можем да помогнем?

Cannot connect on Windows: Error -2/83 (Не може да се свърже в Windows: решка -2/83)

Кодът за грешка, който получавате, обикновено се дължи на прокси сървър или софтуер за сигурност, инсталиран на компютъра Ви, които блокират порт 80. Този порт е необходим, за да се завърши актуализацията.

Следвайте стъпките по-долу, за да отстраните проблема:

  1. Рестартирайте компютъра си и изключете и включете мрежовото оборудване, към което сте свързани (например модем, рутер, точка за достъп и т.н.).
  2. След като компютърът се рестартира, проверете дали имате връзка с интернет.
  3. Отворете отново програмата.

Ако това не реши проблема, ще трябва да конфигурирате Вашата защитна стена.

Ако продължавате да изпитвате затруднения след извършването на тези промени, изпратете ни следната информация:

  1. Свързвате ли се чрез прокси сървър или VPN (ако се свързвате, изпратете ни възможно най-много информация)?
  2. Името и версията на софтуера за сигурност, който използвате.
  3. Вид на връзката (например, Dial-Up, кабелен интернет, DSL, сателитен интернет и т.н.).
  4. ISP (доставчик на интернет – компанията, която Ви предоставя връзката за интернет).
  5. Лог файловете от нашия софтуер.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория