Как можем да помогнем?

В полето по-долу въведете ключова дума или кратко изречение, описващи вашия въпрос, и нашата система ще ви представи списък със статиите на тази тема.

Търсене

Съобщение за грешка: “Вече сте влезли в сметката си от друг компютър...”

Ако се опитвате да влезете от работния си плот или от мобилното си устройство и получавате съобщение за грешка с думите “Вече сте влезли в сметката си от друг компютър....”, този проблем се нарича висяща сесия (hangning login).

Обикновено това засяга играчи, които оставят сметката отворена и връзката се прекъсват поради рестартиране на сървъра. Също така е обичайно това да се отразява на играчите, които използват мобилното приложение , и просто затварят приложението, без да кликнат върху Изход.

Ако използвате мобилното приложение, моля, уверете се, че винаги кликвате върху Изход, преди да го затворите. За да разрешите този проблем, моля използвайте Формуляр за връзка с Поддръжка за връзка с нас и ние ще ви изключим ръчно. Линк към формуляра може да намерите в менюто Помощ от нашия софтуер за игра, или в нашето мобилно приложение:, като идете на Настройки и инструменти, след което Поддръжка.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория

Contact Support

Отговорно залагане

Responsible Gaming

Ние съблюдаваме отговорното залагане и полагаме всички усилия, за ви предоставим приятно и позитивно преживяване в игрите.

Специални оферти

Special Offers

PokerStars провежда специални оферти целогодишно с парични награди, места за най-добрите турнири на живо и още много.

Игра с истински пари

Chip Stack

Направете първия си депозит и започнете да играете в PokerStars. Депозирането е бързо и сигурно.