Как можем да помогнем?

Бавна връзка или забавяне при игра (на компютър)

Ако има забавяне в работата на софтуера, докато играете, това може да се дължи на нестабилна връзка с интернет. Не е задължително този проблем да се отразява и на други уебсайтове и приложения, които използвате. Можем да помогнем да установите и разрешите този проблем, но първо трябва да ни предоставите информация за Вашата система и интернет връзка:

  • Stars ID
  • Операционна система (напр. Windows 7, Mac OSX или др.)
  • Процесор (напр. Intel Core i3 (2.6 GHz) или др.)
  • RAM памет (напр. 2 GB, 4 GB, 8 GB или др.)
  • Вид на връзката (напр. кабелен интернет, DSL, сателитен интернет или др.)
  • ISP (доставчик на интернет, т.е. компанията, която осигурява връзката с интернет).
  • Рутер/модем (напр. Dlink DI-624, Linksys WRTG54GS или др.)

Освен това ни е необходим NSR (Докладът за състоянието на мрежата) от нашия софтуер. Най-добре е да създадете този доклад в момент, когато връзката е нестабилна.

Ако използвате Windows, следвайте тези стъпки (потребителите на XP могат да пропуснат първата):

  1. Ако нашият софтуер е отворен, затворете го. След това щракнете с десния бутон на мишката върху прекия път на нашия софтуер и изберете Run as Administrator (Изпълни като администратор).
  2. Отворете Help (Помощ) → Show Network Status (Покажи състоянието на мрежата) → Report (Доклад)
  3. Изчакайте, докато се съберат всички данни (около 30 секунди). След като получите потвърждение, затворете прозореца. Докладът се запазва в папката с настройки на нашия софтуер, и трябва да го намерите и да ни го изпратите, за да го прегледаме. Отново от лобито отворете Help (Помощ) Open My Settings Folder (Отвори папката с настройки)

Ако използвате Mac OS:

  1. Отворете нашия софтуер и от лобито отворете Help (Помощ) → Show Network Status (Покажи състоянието на мрежата) → Report (Доклад)
  2. След като създаването на доклада приключи, се отворя изскачащ прозорец, в който трябва да посочите мястото, където искате да го запазите.

Файлът с доклада се нарича NetworkStatusReport.log (в Windows) или NetworkStatus.txt (в Mac OS) и може да ни бъде изпратен чрез формуляра за връзка с поддръжка:

Help (Помощ) > Contact Us (Свържете се с нас)

След като получим горепосочената информация, някой от нашите технически специалисти ще я прегледа внимателно и ще ви отговори.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория