Как можем да помогнем?

В полето по-долу въведете ключова дума или кратко изречение, описващи вашия въпрос, и нашата система ще ви представи списък със статиите на тази тема.

Търсене

Изпращане на лог файловете от Windows и MAC

Ако имате проблеми със софтуера или с вашата сметка Stars, ни изпратете лог файловете, генерирани от приложението ни. След това можем да прегледаме лог файловете за съобщения за грешки или индикатори за това, което може да причинява проблема и да ви предоставим подходяща помощ.

Също така е важно да изпратите тези файлове възможно най-бързо, тъй като те ще бъдат презаписани след 48 часа.

За да изтеглите вашите лог файлове, заредете нашия софтуер (не е необходимо влизане в сметката за извършване на това действие), след това в лобито изберете:

Помощ → Лог файлове (включете вашето Stars ID и всички подробности, свързани с причината, поради която изпращате лог файлове) → ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ

Това ще ни изпрати автоматично Вашите лог файлове и обяснение.

Като алтернатива, можете да запазите лог файловете си като ZIP файл, като изберете АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ. Вашите лог файлове ще бъдат запазени автоматично като .zip файл на вашия твърд диск. За да направите това, отворете лобито, след което:

Помощ → Лог файлове → АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ

Запазете файла на вашия десктоп (може да се наложи да навигирате до десктопа, тъй като местоположението по подразбиране е папката с настройки).

Изпратете ни лог файловете чрез нашия Формуляр за връзка с Поддръжка, който може да бъде намерен по следния начин:

Помощ → Свържете се с нас

За да видите видео с инструкции (само на английски) за стъпките, просто натиснете бутона за възпроизвеждане!

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория

Contact Support

Уеб каса

Chip Stack

Заредете своята сметка Stars директно от Android или iOS устройство чрез мобилната каса. Така играта в казиното от мобилното приложение е по-лесна от всякога.