$$META$$

Изпращане на лог файлове от Windows или Mac

Ако имате проблеми с нашия софтуер или Вашата сметка, изпратете ни лог файловете, които нашият софтуер генерира. Така ще можем да прегледаме тези файлове за съобщения за грешки или други индикатори за причината за проблема.

Лог файловете се презаписват на всеки 48 часа, затова ни ги изпратете възможно най-скоро.

Как да намерите и да ни изпратите лог файловете

За да намерите лог файловете, заредете нашия софтуер (не е необходимо да влизате в сметката си). Отворете главното лоби и изберете:

Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) (включете потребителското си име и всички подробности относно причината, поради която се свързвате с нас) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ)

Това автоматично ще ни изпрати лог файловете и Вашите пояснения.

Изпращане на лог файловете с други прикачени файлове

Ако искате да прикачите и други файлове (например снимки на екрана) и да ни ги изпратите заедно с лог файловете, можете да направите това ръчно. Отворете лобито и изберете:

Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) → ZIP & SAVE (АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ)

Запазете файла на работния плот (може да се наложи да навигирате дотам, тъй като местоположението по подразбиране е папката с настройки).

След това ни изпратете лог файловете чрез нашия софтуер или уебсайта.

Освен това можете да гледате следния видеоклип с инструкции стъпка по стъпка.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория