Как можем да помогнем?

В полето по-долу въведете ключова дума или кратко изречение, описващи вашия въпрос, и нашата система ще ви представи списък със статиите на тази тема.

Търсене

Сигнал за няколко сметки на един играч

Честността и интегритетът на нашите игри са изключително важни за нас. Всички сигнали за няколко сметки на едно лице, които получаваме, се разглеждат внимателно от един от нашите специалисти.

Свържете се с нас със съответната информация, като използвате заглавие Multiple accounts report (Сигнал за няколко сметки на един играч). След това ние ще разследваме посочените сметки.

Връзка към формуляра за връзка с Поддръжка ще намерите както следва:

На уебсайта

  1. Help & Support (Помощ и поддръжка)
  2. Contact Us (Връзка с нас)

На компютър

  1. Help (Помощ)
  2. Contact Support (Свържи се с поддръжка)

На мобилно устройство

Докоснете Menu (Меню) в Android или More (Още) в iOS и след това:

  1. Settings & Tools (Настройки и инструменти)
  2. Support (Поддръжка)
  3. Contact Support (Свържи се с поддръжка)

Ще предприемем необходимите действия, ако установим, че посочените сметки принадлежат на едно и също лице. Поради причини, свързани с поверителността, не можем да Ви разкрием информация за предприетите действия.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория

Contact Support

Уеб каса

Chip Stack

Заредете своята сметка Stars директно от Android или iOS устройство чрез мобилната каса. Така играта в казиното от мобилното приложение е по-лесна от всякога.