Как можем да помогнем?

Сигнал за няколко сметки на един играч

Честността и интегритетът на нашите игри са изключително важни за нас. Всички сигнали за няколко сметки на едно лице, които получаваме, се разглеждат внимателно от един от нашите специалисти.

Свържете се с нас със съответната информация, като използвате заглавие Multiple accounts report (Сигнал за няколко сметки на един играч). След това ние ще разследваме посочените сметки.

Връзка към формуляра за връзка с Поддръжка ще намерите както следва:

На уебсайта

  1. Help & Support (Помощ и поддръжка)
  2. Contact Us (Връзка с нас)

На компютър

  1. Help (Помощ)
  2. Contact Support (Свържи се с поддръжка)

На мобилно устройство

Докоснете Menu (Меню) в Android или More (Още) в iOS и след това:

  1. Settings & Tools (Настройки и инструменти)
  2. Support (Поддръжка)
  3. Contact Support (Свържи се с поддръжка)

Ще предприемем необходимите действия, ако установим, че посочените сметки принадлежат на едно и също лице. Поради причини, свързани с поверителността, не можем да Ви разкрием информация за предприетите действия.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория