Как можем да помогнем?

Проблеми с връзката през мобилното приложение iOS

Тези прости стъпки ще ви помогнат да възстановите връзката с нашия софтуер на Вашето устройство с iOS.

Интернет връзка

Може да изглежда очевидно, но нека да започнем с вашата интернет връзка. Проверете дали сте свързани към Wi-Fi или използвате мобилни данни от мобилната мрежа. Трябва да виждате иконите в горната част на екрана.

Рестартиране

Следващата стъпка е да рестартирате iOS устройство като го изключите и включите обратно.

Преинсталиране

Ако рестартирането не разреши проблема, опитайте да преинсталирате нашето приложение. Първо трябва да премахнете приложението, като го изтриете от устройството. След това го изтеглете от App Store и го инсталирайте отново.

Връзка с нас

Ако проблемът продължава, изпратете ни следната информация чрез нашия формуляр за връзка с отдела за поддръжка и ние ще се опитаме да ви помогнем:

  • Съобщение за грешка
  • Модел на iPhone/iPad
  • iOS версия

Линк към формуляра може да бъде намерен на:

От уебсайта

  1. 24/7 Поддръжка
  2. Връзка с нас

От мобилни устройства

Докоснете Още, след което:

  1. Настройки и инструменти
  2. Поддръжка
  3. Свържете се с Поддръжка

Ако използвате PokerStars Next Gen приложение:

  1. Докоснете иконата Сметка
  2. Помощ
  3. Свържете се с Поддръжка

От компютър

  1. Помощ
  2. Свържете се с Поддръжка

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория