$$META$$

Промяна на данни за сметка в мобилното приложение

Не предлагаме възможност за промяна на данните за сметката Ви в нашето „класическо” мобилно приложение. Това включва:

  • Качване на изображение
  • Актуализиране на пощенски адрес*
  • Управление на телефонни номера*

Къде мога да променя данните за моята сметка?

За да актуализирате данните, като използвате версията на нашия център за помощ на уебсайта:
Данни за сметка

Може също да използвате и нашия софтуер за компютър. В лобито изберете:
Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка)

*Или, ако се предлага във Вашия регион, може да направите промените чрез приложението PokerStars Next Gen.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория