Как можем да помогнем?

Изпращане на лог файлове от мобилното приложение

Ако имате проблеми със софтуера или с вашата сметка Stars, ни изпратете лог файловете, генерирани от приложението ни. След това можем да прегледаме лог файловете за съобщения за грешки или индикатори за това, което може да причинява проблема и да ви предоставим подходяща помощ.

Първо заредете нашето приложение на мобилното устройство и влезте в сметката си. След това докоснете бутона меню (Android) или Още (iOS) и следвайте стъпките:

  1. Настройки и инструменти
  2. Поддръжка
  3. Лог файлове (не можете да отворите софтуера)

Ако използвате PokerStars Next Gen приложение:

  1. Заредете приложението на мобилното си устройство.
  2. Докоснете иконата Сметка, за да стартирате панела Сметка.
  3. Изберете Помощ, след което Изпрати лог файлове на поддръжка.
  4. Въведете всякаква допълнителна информация, след което изберете ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ

Така ще ни изпратите файловете автоматично. Важно да изпратите тези файлове възможно най-бързо, тъй като те ще бъдат презаписани след 48 часа.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория