Как можем да помогнем?

Cannot connect: Error 2/89 (Неуспешно свързване: грешка 2/89)

Грешка 2/89 показва, че проблемът е свързан с прокси сървъра, който се използва, когато се опитате да отворите нашия софтуер. Това може да се реши, като изключите използването на прокси. За целта следвайте инструкциите по-долу:

  1. Натиснете едновременно клавишите Win + R, а след това въведете „inetcpl.cpl” и натиснете OK.
  2. Изберете раздела Connections (Връзки).
  3. Изберете LAN Settings (LAN настройки).
  4. Махнете отметката на Use a proxy for your LAN... (Използвай прокси за LAN...)

Можете да намерите подробни инструкции как да изключите тези настройки, като посетите уебсайта на EnigmaSoft:

В случай че проблемът не се реши, след като изпълните стъпките по-горе, моля, изпратете ни ново копие на Вашите лог файлове.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория