Как можем да помогнем?

Изпращне на документи без скенер

В случай че нямате достъп до скенер или принтер, имате следните алтернативи:

  • Може да се опитате да направите ясна снимка на документите с цифров фотоапарат, камера на телефон или уеб камера.
  • Можете да използвате скенер или принтер в местната библиотека, център за копиране и печатни услуги или интернет клуб.

Снимки на екрана направени от екрана на компютър, ако снимката съдържа цялата ви информация и URL на уебстраницата, са приети.

Приемаме PDF и JPEG файлове. Можете да намалите размера на по-големи файлове, като използвате софтуер за компресиране, например WinZip.

След като сте запазили снимките си, може да ни изпратите документите през нашия софтуер, като следвате стъпките:

  • Помощ → Свържете се с нас
  • Категория: Сигурност и верификация на сметка
  • Подкатегория: Verify Me (Подвърди самоличност)

Влезте в сметката си чрез мобилно устройство, идете на меню (Android) или Още (iOS), след което:

  • Настройки и инструменти → Поддръжка → Изпращане на документи

Ако използвате PokerStars Next Gen приложение докоснете бутона Сметка, след което:

  • Помощ → Качи документи
  • Категория: Сигурност и верификация на сметка
  • Подкатегория: Качване на документи
  • Напишете съобщението си, прикачете документите и докоснете Изпрати.

Уверете се, че разделителната способност и качеството на изображенията са достатъчно високи, за да можем да прегледаме информацията в документите. Изображенията трябва да показват целия поискан документ без отрязани части.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория