- Начало
- >
- >
Неполучена парола
Ако връзката за промяна на паролата не пристигне във входящата поща на Вашия регистриран имейл адрес, моля, проверете папката за нежелана поща/спам, тъй като съобщението може да е било поставено неправилно там.
За да избегнете този проблем в бъдеще, регулирайте настройките на филтъра на Вашия имейл акаунт или добавете имейл адреса, от който идват нашите имейли, в адресната книга или списъка с контакти.
Ако не намерите имейл съобщението в нито една папка в пощата си, опитайте да използвате друг имейл акаунт, напр. Gmail, Yahoo или др.
За да промените имейл адреса си, следвайте стъпките по-долу за платформата, която използвате.
На уебсайта
Влезте в сметката си и изберете Account (Сметка), и след това:
Stars Account Details (Данни за сметка Stars) или User Account Details (Данни за сметка на потребител) → Email (Имейл)
На компютър
Стартирайте нашия софтуер и влезте в сметката си, а след това от лобито отворете:
Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Email (Имейл)
На мобилно устройство
За да промените имейл адреса си от нашето мобилно приложение, докоснете менюто в Android или More (Още) в iOS, а след това:
Settings & Tools (Настройки и инструменти) → Account (Сметка) → Change Email (Промяна на имейл)
Ако използвате приложението PokerStars Next Gen:
- Стартирайте приложението на мобилното си устройство и влезте в сметката си.
- Докоснете бутона Account (Сметка), за да отворите панела с информация за сметката.
- Изберете Personal Details (Лична информация).
- До Email Address (Имейл адрес) изберете Change (Промени).
След това въведете новия си имейл адрес и натиснете Apply (Приложи) или Save & Send (Запази и изпрати).
Мнения и отзиви
Тази статия отговори ли на въпроса ви?