$$META$$

Неполучена парола

Ако връзката за промяна на паролата не пристигне във входящата поща на Вашия регистриран имейл адрес, моля, проверете папката за нежелана поща/спам, тъй като съобщението може да е било поставено неправилно там.

За да избегнете този проблем в бъдеще, регулирайте настройките на филтъра на Вашия имейл акаунт или добавете имейл адреса, от който идват нашите имейли, в адресната книга или списъка с контакти.

Ако не намерите имейл съобщението в нито една папка в пощата си, опитайте да използвате друг имейл акаунт, напр. Gmail, Yahoo или др.

За да промените имейл адреса си, следвайте стъпките по-долу за платформата, която използвате.

На уебсайта

Влезте в сметката си и изберете Account (Сметка), и след това:

Stars Account Details (Данни за сметка Stars) или User Account Details (Данни за сметка на потребител) → Email (Имейл)

На компютър

Стартирайте нашия софтуер и влезте в сметката си, а след това от лобито отворете:

Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Email (Имейл)

На мобилно устройство

За да промените имейл адреса си от нашето мобилно приложение, докоснете менюто в Android или More (Още) в iOS, а след това:

Settings & Tools (Настройки и инструменти) → Account (Сметка) → Change Email (Промяна на имейл)

Ако използвате приложението PokerStars Next Gen:

  1. Стартирайте приложението на мобилното си устройство и влезте в сметката си.
  2. Докоснете бутона Account (Сметка), за да отворите панела с информация за сметката.
  3. Изберете Personal Details (Лична информация).
  4. До Email Address (Имейл адрес) изберете Change (Промени).

След това въведете новия си имейл адрес и натиснете Apply (Приложи) или Save & Send (Запази и изпрати).

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория