Как можем да помогнем?

Възстановяване на такси за доставка на поръчки от магазина Stars Rewards

Цената в StarsCoin включва пощенски разходи и такси. С други думи, не се налага да плащате нищо допълнително, след като направите поръчка.

В редки случаи може да се наложи да платите мито и данъци на съответните власти. Размерът им зависи от държавата, в която живеете, и е извън нашия контрол. Освен това може да е необходимо да представите определени документи, преди да вземете пратката си.

Важно! Вие носите цялата отговорност за заплащането на тези такси и за представянето на необходимите документи.

Тези изисквания са наложени от властите във Вашата държава, а не от нас. В много случаи нямаме информация за такива допълнителни такси (освен ако нашите клиенти не ни уведомят за това). Ако не изпълните тези изисквания, няма да можем да възстановим StarsCoin в сметката Ви.

Ще се радваме да възстановим всички платени мита и данъци при доставката. За да поискате възстановяване на разходите, свържете се с нас и ни изпратете следните документи:

  • Копие от търговската фактура, включена в пратката.
  • Разписката за плащане (показваща платената сума).
  • Доказателство, че доставката е от нас (бележка за получена пратка).

Изпратете ни ги чрез формуляра за връзка с поддръжка, достъпен както следва:

На уебсайта:
  1. Help (Помощ)
  2. Contact Us (Свържете се с нас)
От мобилното приложение:

Докоснете Menu (Меню) в Android или More (Още) в iOS и след това:

  1. Settings & Tools (Настройки и инструменти)
  2. Support (Поддръжка)
  3. Contact Support (Свържи се с поддръжка)
От софтуера за компютър:
  1. Help (Помощ)
  2. Contact Support (Свържи се с поддръжка)

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория