Как можем да помогнем?

Рекламация и смяна на място

Нека ние се тревожим за връщането и замяната на стоки.

Не можете да дойдете лично и да върнете или замените стоки, освен това не е необходимо да се свързвате със нашия склад директно. Ние ще се погрижим за това.

Всичко,което трябва да направите, е да се свържете с нас и да ни предоставите необходимата информация. След това ще Ви дадем подробни указания, за да можете да ни изпратите обратно артикула.

Можете да се свържете с нас по всяко време чрез формуляра за връзка с Поддръжка. За да го намерите, следвайте стъпките по-долу:

От уебсайта:
  1. Help (Помощ)
  2. Contact Us (Свържете се с нас)
От мобилното приложение:

Докоснете бутона Menu (Меню) в Android или бутона More (Още) в iOS, а след това:

  1. Settings & Tools (Настройки и инструменти)
  2. Support (Поддръжка)
  3. Contact Support (Свържи се с поддръжка)
От софтуера за компютър:
  1. Help (Помощ)
  2. Contact Support (Свържи се с поддръжка)

След като продуктът пристигне в добро състояние, ще го сменим или ще Ви възстановим платената сумата.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория