Как можем да помогнем?

Промяна на поръчки в магазин Stars

Не можем да променим поръчка, след като тя бъде потвърдена.

Важно е да се уверите, че всички данни за поръчката на екрана за плащане (Checkout) са верни, преди да платите. При грешка в поръчката можем да уредим връщане или замяна, но може да има допълнителни такси за това.

Ако има проблем с адреса за доставка, трябва да се свържете с местния пощенски клон. Ако им дадете адрес за препращане и телефонния си номер, това ще Ви помогне да получите пакета.

В случай че не получите пратка, свържете се с нас възможно най-скоро и ние ще направим проверка.

Можете да се свържете с нас чрез формуляра за връзка с Поддръжка. Връзка към този формуляр ще намерите на:

От уебсайта
  1. Help (Помощ)
  2. Contact Us (Свържете се с нас)
От мобилното приложение:

Докоснете Menu (Меню) в Android или More (Още) в iOS и след това:

  1. Settings & Tools (Настройки и инструменти)
  2. Support (Поддръжка)
  3. Contact Support (Свържи се с поддръжка)
От софтуера за компютър:
  1. Help (Помощ)
  2. Contact Support (Свържи се с поддръжка)

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория