$$META$$

Проблем с отваряне на лобито в Windows (празна, черна, червена или бяла страница)

Ако виждате празна, черна, червена или бяла страница в лобито, препоръчваме да направите следното:

  • Рестартирайте компютъра/устройството и изключете и включете мрежовото оборудване, към което са свързани (например, модем, рутер, точка за достъп и т.н.).
  • Намалете броя на отворените приложения и уеб страници. Особено ако са за стрийминг на музика/видео или теглене на големи или многобройни файлове. Също така можете временно да забраните изпълнението на други приложения/програми.
  • Уверете се, че не използвате прокси сървър или VPN, когато се свързвате с нашия софтуер.
  • Ако получавате грешка с червена страница, опитайте се да изчистите кеша от нашия софтуер.
  • Проверете дали софтуерът за сигурност, който използвате, не блокира компонентите на нашия софтуер:

Отворете контролния панел на софтуера за сигурност: След това изберете раздела Programs (Програми) или по друг начин намерете списъка с програми. В списъка с програми може да има много елементи:

PokerStars
  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (само .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe
Full Tilt
  • FullTilt.exe
  • FullTiltUpdate.exe
  • FullTiltOnlineUpdate.exe
  • FullTiltCommunicate.exe
  • FullTiltBr.exe
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Добавете всички посочени компоненти на съответното софтуерно приложение. Промяната от Block All (Блокирай всички) на Permit All (Разреши всички) би трябвало също да разреши този проблем. Ако няма такава опция, променете настройките на най-малко рестриктивната опция за разрешенията.

За допълнителна помощ препоръчваме да се свържете с производителя/доставчика на софтуера за сигурност.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория