Как можем да помогнем?

Технически проблем с казиното - Изчистване на кеша на приложението и лобито (Mac)

Изчистването на кеша за приложенията и лобито на нашия софтуер понякога може да реши проблеми с достъпа до казиното:

Първо изчистете потребителските настройки за приложенията:

  1. Отворете Finder
  2. Отворете Library (Библиотека), като използвате една от следните три опции: натиснете едновременно клавиши Shift + Command + G, изберете Go (Отиди), след това Go to Folder… (Отиди в папка...) от лентата с менюто или ръчно преминете до: ~/Library/
  3. Изтрийте папката PokerStars под раздела за Application Support (Помощни файлове) (FullTilt, ако използвате софтуера на Full Tilt).
  4. От папки Preferences (Предпочитания) и Caches (Кешове) изтрийте файловете и папките, които започват с com.pokerstars... (или съответно с com.fulltilt...).
  5. Изпразнете кошчето.

След това отворете браузъра Safari, като следвате тези стъпки:

  1. Отворете менюто Safari до иконата с формата на ябълка
  2. Изберете Preferences (Предпочитания), след това Advanced (Разширени) и маркирайте Show Develop menu in menu bar (Покажи менюто „Разработване“ в лентата с менюто).
  3. Отворете менюто Develop (Разработване)
  4. Изберете Empty Caches (Изпразни кешовете)

Кешът вече е активиран за вътрешния браузър, който нашият софтуер използва.

Папката с кеша се нарича XCW и се намира в ~/Library/Caches. За да изчистите кеша за нашето Mac CEF приложение, просто преместете папката XCW в кошчето.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория