Търсене в помощните материали

В полето по-долу въведете ключова дума или кратко изречение, описващи вашия въпрос, и нашата система ще ви представи списък със статиите на тази тема.

Търсене

Технически проблем с казиното - Изчистване на кеша на приложението и лобито (Mac)

Изчистването на кеша за приложенията и лобито на нашия софтуер понякога може да реши проблеми с достъпа до казиното:

Първо изчистете потребителските настройки за приложенията:

  1. Отворете Finder
  2. Отворете Library (Библиотека), като използвате една от следните три опции: натиснете едновременно клавиши Shift + Command + G, изберете Go (Отиди), след това Go to Folder… (Отиди в папка...) от лентата с менюто или ръчно преминете до: ~/Library/
  3. Изтрийте папката PokerStars под раздела за Application Support (Помощни файлове) (FullTilt, ако използвате софтуера на Full Tilt).
  4. От папки Preferences (Предпочитания) и Caches (Кешове) изтрийте файловете и папките, които започват с com.pokerstars... (или съответно с com.fulltilt...).
  5. Изпразнете кошчето.

След това отворете браузъра Safari, като следвате тези стъпки:

  1. Отворете менюто Safari до иконата с формата на ябълка
  2. Изберете Preferences (Предпочитания), след това Advanced (Разширени) и маркирайте Show Develop menu in menu bar (Покажи менюто „Разработване“ в лентата с менюто).
  3. Отворете менюто Develop (Разработване)
  4. Изберете Empty Caches (Изпразни кешовете)

Кешът вече е активиран за вътрешния браузър, който нашият софтуер използва.

Папката с кеша се нарича XCW и се намира в ~/Library/Caches. За да изчистите кеша за нашето Mac CEF приложение, просто преместете папката XCW в кошчето.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория

Contact Support

Уеб каса

Chip Stack

Заредете своята сметка Stars директно от Android или iOS устройство чрез мобилната каса. Така играта в казиното от мобилното приложение е по-лесна от всякога.