Как можем да помогнем?

Прекъсвания по време на игра на мобилното ни приложение

Препоръчваме ви да изпробвате следните предложения:

  1. Затворете приложението, като излезете от сметката си. След това го отворете пак и влезте в сметката си отново.
  2. Рестартирайте вашето устройство и ако използвате Wi-Fi, рестартирайте цялото мрежово оборудване (ако имате достъп до него).

В случай че проблемът продължава, отговорете на този имейл и ни изпратете следната информация:

  • Вашето устройство и модел (например: Samsung Galaxy S9, Apple iPhone X и т.н.)
  • Версия на софтуера (например: iOS 12.0.1, Android 9.0)
  • Вид на връзката: Wi-Fi и/или клетъчна и коя компания предоставя услугата (услугите)

Най-накрая ни изпратете лог файловете от нашето приложение. За да направите това:

Заредете нашето приложение на мобилното устройство и влезте в сметката си. След това докоснете бутона меню (Android) или Още (iOS) и:

Настройки и инструменти → Поддръжка → Изпрати лог файлове на Поддръжка

Ако имате достъп до PokerStars Next Gen приложението, изберете:

  1. Заредете приложението на мобилното си устройство.
  2. Докоснете иконата Сметка.
  3. Изберете Помощ след което Изпрати лог файлове на поддръжка.
  4. Въведете всякаква допълнителна информация, след което изберете ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ.

Също така е важно да изпратите тези файлове възможно най-бързо, тъй като те ще бъдат презаписани след 48 часа.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория