$$META$$

Проблеми със софтуера – проблем с отваряне на сандъче

Ето някои предложения как да отворите сандъчето си:

  • Излезте от сметката си, затворете нашия софтуер и опитайте да влезете отново след няколко минути.
  • Опитайте да използвате някоя от нашите други платформи (мобилно приложение или софтуера за компютър), при наличието на такава и ако вече не сте пробвали.

Ако тези стъпки не дадат резултат, моля, влезте в нашия уебсайт, за да видите сандъчетата си. Уверете се, че настройката на браузъра за увеличение е зададена на 100% или повече.

Ако проблемът продължи, моля, свържете се с нас чрез софтуера, мобилното приложение или уебсайта и ни изпратете следната информация, доколкото това е възможно:

  • Какъв софтуер за сигурност използвате (например AVG AntiVirus, Norton Security Deluxe, F-Secure SAFE или др.)
  • Потвърдете, че проблемът възниква, когато влизате в нашия уебсайт и се опитвате да отворите сандъче (препоръчваме да опитате с Chrome).

Снимка на екрана, показваща какво се случва, когато се опитате да отворите сандъче, също ще ни бъде от полза. Илюстрирано ръководство ще намерите на take-a-screenshot.org (не е достъпно на всички езици).

И накрая, ако използвате нашия софтуер за компютър или мобилно приложение, моля, изпратете ни лог файловете (включете потребителското си име и всички подробности, свързани с причината, поради която изпращате лог файловете):

На компютър: Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ)

На мобилно устройство: Докоснете менюто в Android или More (Още) в iOS и след това: Settings & Tools (Настройки и инструменти) → Support (Поддръжка) → Send Log Files to Support (Изпрати лог файлове на поддръжка).
Ако използвате приложението PokerStars Next Gen, изберете иконката Account (Сметка) и след това: Help (Помощ) → Send Log Files to Support (Изпрати лог файлове на поддръжка) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ)

Важно е да ни изпратите тези файлове възможно най-скоро, тъй като те ще бъдат презаписани след 48 часа.

Отказ от отговорност:
Предоставяме връзките към уебсайтове и продукти на трети страни само за удобство на нашите играчи. The Stars Group нито препоръчва, нито поема отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от нас. Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория