$$META$$

Документи – заснемане на снимки

Можем да приемем само четливи, ясни и неизрязани копия на документи.

Цифрови снимки:

  • Предлагаме Ви да използвате цифров фотоапарат или смартфон, за да направите ясни снимки на документите (ако има такива).
  • Ако изпращате цифрови снимки на Вашите документи, направете снимките в добре осветена стая и без светкавица.
  • Можете също така да активирате функцията за снимане в близък план (макро) на Вашия цифров фотоапарат или смартфон при заснемане от близко разстояние. Можете да намерите тази функция в настройките за фокусиране на цифровия фотоапарат/смартфона.

Сканирани снимки:

    • За снимки с добро качество ни изпратете цветни копия с резолюция от поне 600 dpi на изображението.
    • Не приемаме черно-бели копия на документи.

Приемат се снимки от екрана на компютър, които съдържат цялата Ви информация и пълния URL адрес на уебстраницата.

Можете да изпратите документите чрез формуляра за връзка с отдела за поддръжка.

Връзка към този формуляр ще намерите както следва (където е приложимо):

На уебсайта и в софтуера за компютър

Help (Помощ) → Contact Us (Свържете се с нас)

От мобилното приложение

Отворете менюто в Android или More (Още) в iOS и след това:

Settings & Tools (Настройки и инструменти) → Support (Поддръжка) → Contact Support (Свържи се с поддръжка)

В приложението PokerStars Next Gen: Докоснете бутона Account (Сметка), за да отворите панела с информация за сметката, след това:

Help (Помощ) → Contact Support (Свържи се с поддръжка)

След като отворите формуляра, изберете:

    • Категория: Account Security and Verification (Сигурност и верификация на сметка)
    • Подкатегория: Upload Documents (Качване на документи)

За да гледате видеоклип с инструкции (само на английски език) как да изпълните стъпките за качване на документи, просто натиснете бутона за възпроизвеждане!

На компютър:

На мобилно устройство:

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория