Как можем да помогнем?

Потвърждение на кредитна/дебитна карта

За да потвърдите вашата кредитна/дебитна карта, трябва да предоставите ясно копие на следните документи:

  • Валиден официален документ за самоличност като лична карта или паспорт (лицева и обратна страна)
  • Последната ви сметка за битови услуги (за телефон, газ, ток, вода или други услуги) на която се вижда вашето име, адрес и дата на документа (не по-стара от 3 месеца)*
  • Последното ви банково извлечение (не по-старо от 3 месеца), на което са името на титуляра на картата, номерът на кредитната карта (от който се виждат първите 6 и последните 4 цифри), адрес и дата на извлечението
  • Предната страна на вашата кредитна/дебитна карта

*Ако няма такива сметки на ваше име, като алтернатива можем да приемем и банково извлечение с вашето име и адрес.

Бележка: Не приемаме лична кореспонденция.

Снимки на екрана направени от екрана на компютър, ако снимката съдържа цялата ви информация и URL на уебстраницата, са приети.

Спазване на PCI:
Като част от нашите непрекъснати усилия да защитим сигурността на данните на нашите клиенти и да осигурим съответствие със Стандарта за сигурност на данните на индустрията за платежни карти (The Payment Card Industry 'Data Security Standard, PCI DSS), Ви молим да се погрижите да се виждат само първите 6 и последните 4 цифри от номера на Вашата карта. Всички останали цифри трябва да бъдат закрити. Не изпращайте копия на задната страна на Вашите кредитни/дебитни карти.

Можете да ни изпратите вашия документ чрез нашия формуляр за връзка с нас.

Линк към формуляра може да бъде намерен на:

Уебсайт и десктоп

Помощ → Свържете се с нас

Мобилно приложение

Идете на меню (Android) или Още (iOS), след което:

Настройки и инструменти → Поддръжка → Свържи се с поддръжка

След като отворите формуляра, изберете:

  • Категория: Сигурност и верификация на сметка
  • Подкатегория: Качване на документи

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория