Как можем да помогнем?

Карти: Инструкции за касата (от мобилното устройство)

За да потвърдите дали този начин на плащане е наличен във вашата страна, моля, влезте във вашата сметка Stars и отидете в касата.

Важно:

  • Опциите за теглене с VISA e достъпнa в касата само ако сте направили най-малко един депозит чрез съответната карта през последните 12 месеца.
  • Средствата ще бъдат автоматично преведени в същата карта, която сте използвали за Вашия последен депозит.
  • Средствата ще бъдат автоматично преобразувани във валутата на вашия последен депозит, при който сте използвали карта.
  • В случай че картата, избрана от системата за извършване на тегленето, вече не е валидна, отменете тегленето и се свържете с нас по имейл.
  • За да извършите теглене в нова карта, трябва най-напред да направите нов депозит с нея.

За да заявите теглене към вашата карта моля, следвайте инструкциите по-долу:

  1. Влезте в своята сметка Stars.
  2. В зависимост от вашето устройство:
    • От устройства с iOS: Докоснете Каса в долната част на екрана.
    • iOS PokerStars Next Gen приложение: Докоснете Сметка и изберете Каса.
    • От устройства с Android: Натиснете иконата с навигационното меню в три реда и след това Каса.
  3. Изберете разделът Изтегли.
  4. Въведете сумата, която искате да изтеглите и след това докоснете Изтегли, за да продължите.
  5. Ако имате някакви предстоящи автоматични тегления, ще бъдете уведомени за сумата и наличните методи за плащане, за да изтеглите оставащата сума.
  6. Ако нямате текущи автоматични тегления, просто изберете типа карта, която желаете да използвате и изпратете заявката си.

Заявката ви ще бъде прегледана в рамките на 72 часа и средствата ще бъдат преведени в рамките на следващите 10 работни дни.

Важно!

Преди да затворите мобилното си приложение, не забравяйте да излезете правилно:

  • От устройства с iOS: Натиснете бутона Още в долната част на екрана и след това Излез.
  • iOS PokerStars Next Gen приложение: Докоснете Сметка и изберете Изход.
  • От устройства с Android: Натиснете иконата с менюто в горния ляв ъгъл и след това Изход.

Ако системата блокира, докато правите заявка, моля, изчакайте 10 минути, преди да се опитате да влезете в сметката си отново.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория