Как можем да помогнем?

Директен банков трансфер: Липсващо теглене

Когато правите теглене чрез директен банков трансфер, средствата обикновено се добавят в банковата Ви сметка от 3 до 5 работни дни след одобряване на заявката.

Ако този срок е минал, проверете дали банковата информация, която сте регистрирали в своята сметка Stars, е точна и актуална.

Ако е точна, тогава ни изпратете по имейл сканирано копие или снимка на екрана с Вашето банково извлечение, за да проследим транзакцията.

Уверете се че следните данни се виждат:

  • Всички транзакции от датата на тегленето до настоящата дата.
  • Последните 4 цифри на номера на банковата Ви сметка.
  • Името на титуляра на сметката.
  • Пощенският адрес на банката (за печатно извлечение) или URL адресът на банката (за онлайн извлечение).

Ако се нуждаете от информация как да направите снимка на екрана, разгледайте тази полезна страница.

Важно:
Ако банковото Ви извлечение показва целия номер сметката, редактирайте изображението, за да закриете тази информация, преди да ни го изпратите. В противен случай не можем да обработим документа и вместо това ще трябва да го изтрием.

Ако не са изминали 3-5 работни дни от датата, на която сме одобрили тегленето, няма да можем да започнем проверка при компанията, която обработва нашите плащания.

Отказ от отговорност:
Предоставяме връзките към уебсайтове и продукти на трети страни само за удобство на нашите играчи. The Stars Group нито препоръчва, нито поема отговорност за използването на тези продукти и уеб сайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че Вие трябва да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, и носите цялата отговорност за това.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория