Как можем да помогнем?

Директен банков трансфер: Инструкции за касата (от мобилното устройство)

За да потвърдите дали този начин на плащане е наличен във вашата страна, моля, влезте във вашата сметка Stars и отидете в касата.

 

За да поискате теглене през директен банков трансфер от мобилното си устройство, следвайте стъпките:

  1. Влезте в своята сметка Stars.
  2. В зависимост от Вашето устройство:
    • От устройства с iOS: Докоснете Каса в долната част на екрана.
    • iOS PokerStars Next Gen приложение: Докоснете Сметка и изберете Каса.
    • На устройства с Android: Натиснете иконата с навигационното меню в три реда и след това Каса.
  3. Изберете разделът Изтегли, който се намира най-отгоре.
  4. Въведете сумата, която искате да изтеглите и след това докоснете Изтегли, за да продължите.
  5. Изберете Директен банков трансфер от методите на плащане, които са на разположение.
  6. Натиснете зелената стрелка, за да продължите.
  7. Въведете банковите данни, които се изискват.
  8. Потвърдете, че всички данни са верни, за да избегнете всякакви закъснения и/или такси за връщане и изпратете искането.

Изтеглената сума ще постъпи в банковата ви сметка след 3-5 работни дни.

Важно!
Преди да затворите мобилното си приложение, не забравяйте да излезете правилно:

  • От устройства с iOS: Натиснете бутона Още в долната част на екрана и след това Излез.
  • iOS PokerStars Next Gen приложение: Докоснете Сметка и изберете Изход.
  • На устройства с Android: Натиснете иконата с менюто в горния ляв ъгъл и след това Изход.

Ако системата блокира, докато правите заявка, изчакайте 10 минути, преди да се опитате да влезете в сметката си отново.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория