Как можем да помогнем?

NETELLER: Инструкции за теглене (мобилно приложение)

За да проверите дали този метод за плащане е достъпен за Вашата държава, влезте в сметката си Stars и отидете в касата.

В зависимост от държавата, регистрирана в сметката, може да е необходим предишен депозит с NETELLER през последните 12 месеца, за да стане този метод достъпен за теглене.

За да заявите теглене чрез NETELLER, следвайте тези стъпки:

  1. Влезте във Вашата сметка Stars.
  2. Инструкциите се различават според устройството:
    • В iOS: Докоснете бутона Cashier (Каса) в долната част на екрана.
    • В приложението PokerStars Next Gen за iOS: Докоснете Account (Сметка) и изберете Cashier (Каса).
    • В Android: Докоснете иконата на менюто за навигация в три реда и изберете Cashier (Каса).
  3. Отворете раздела Withdraw (Изтегли).
  4. Въведете сумата за теглене и докоснете бутона Withdraw (Изтегли), за да продължите.
  5. В случай че имате автоматични тегления в процес на обработка, ще бъдете уведомени за размера на остатъчната сума и методите за плащане, достъпни за теглене.
  6. Ако нямате автоматични тегления в процес на обработка, просто изберете NETELLER от достъпните опции.
  7. Ако сте депозирали чрез този метод през последните 12 месеца, информацията за сметката Ви в NETELLER ще бъде попълнена автоматично. В противен случай трябва да въведете ID на Вашата сметка в NETELLER и да изпратите заявката си.

Заявката Ви за теглене ще бъде обработена в рамките на 72 часа и средствата ще бъдат преведени веднага след одобрение.

Важно!

Никога не забравяйте да излезете от сметката си, преди да затворите мобилното приложение:

  • В iOS: More (Още) → Logout (Излез)
  • В приложението PokerStars Next Gen за iOS: Иконата Account (Сметка) → Logout (Излез)
  • В Android: Иконата за менюто → Logout (Излез)

Ако системата блокира, докато правите заявка, моля, изчакайте 10 минути, преди да се опитате да влезете в сметката си отново.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория