Как можем да помогнем?

Изпращане на снимка на екрана при грешка или неизправност на софтуера ни

Ако се появи съобщение за грешка или видима неизправност, докато използвате нашия софтуер, изпращането на снимка на екрана (показваща пълния екран) на нашия отдел Поддръжка може да ни помогне да ви асистираме в отстраняването на проблема.

Инструкции за това как да създадете снимка на екрана може да намерите в уебсайта take-a-screenshot.org.

Снимката на екрана може да ни бъде препратена чрез формуляра за връзка с отдел Поддръжка. Линк към формуляра може да бъде намерен на:

  1. Помощ
  2. Връзка с нас

Ако използвате нашето мобилно приложение, докоснете Меню (Android) или Още (iOS), след което:

  1. Настройки и инструменти
  2. Поддръжка
  3. Свържете се с Поддръжка

Отказ от отговорност:
Предоставяме връзките към уебсайтове и продукти на трети страни само за удобство на нашите играчи. The Stars Group нито препоръчва, нито поема отговорност за използването на тези продукти и уеб сайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че вие трябва да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, и носите цялата отговорност за това.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория