Добре дошли в магазина Star Rewards!

Търсите с какво да се възнаградите? И защо не, заслужавате го! Магазинът Stars и магазинът Stars Rewards предлагат всичко, от стоки и аксесоари до онлайн награди, които можете да използвате, за да си осигурите по-пълно и вълнуващо изживяване с нашите чудесни продукти.

Stars Store

Магазин Stars – онлайн пазаруване за всички

Магазинът Stars е идеалното място, когато искате да отпразнувате победа или търсите идеалния подарък.

Натиснете по-долу, за да разгледате широката гама стоки, включително луксозни артикули, аксесоари, продукти, свързани с покера, и брандирани облекла.

Rewards Store

Магазин Stars Rewards – използвайте вашите StarsCoin

Получавайте StarsCoin, като се включите в програмата Stars Rewards, и ги използвайте тук за разнообразни онлайн награди за по-вълнуваща и пълноценна игра. Предлагат се онлайн билети и още много други неща. Използвайте вашите StarsCoin, за да играете повече, да получите повече и да се забавлявате максимално!

Натиснете по-долу, за да разгледате магазина Stars Rewards в приложението за мобилни устройства или в софтуера за компютър от меню „Моите Stars”.

Често задавани въпроси

Не можете да намерите това, което търсите? Посетете центъра за помощ или се свържете с Поддръжка.

Как да поръчам от магазина Stars Rewards?

  1. Влезте във вашата сметка Stars.
  2. Отворете меню „Моите Stars”.
  3. Натиснете бутона „Магазин Stars Rewards”.
  4. Разгледайте предлаганите продукти, изберете артикула, който бихте желали да поръчате, и натиснете „Купи този артикул”.
  5. Ще се отвори нов прозорец с формуляр за поръчка. Оттук ще можете:
    1. Да изберете количество.
    2. Да потвърдите, че адресът, регистриран в сметката ви, е верен. В противен случай, моля, променете адреса или използвайте друг адрес за доставка.
    3. Да потвърдите или да актуализирате телефонния си номер. Важно: Ако това е първата ви поръчка, преди да бъде завършена, ще трябва да въведете телефонен номер в съответното поле (включително международния код).
    4. Да въведете вашия данъчен номер (ако е необходимо).
  6. Натиснете „Напред”.
  7. Прочетете декларацията за ограничение на отговорността. Ако не сте съгласни с нея, можете да анулирате поръчката, като натиснете „Откажи”. Ако искате да продължите, моля, натиснете „Съгласен(а) съм с горепосочените условия”.
  8. Ще се отвори прозорец за потвърждение на поръчката. Натиснете „Потвърди”. На този етап и преди да потвърдите поръчката, можете да се върнете и да промените цвета, количеството, адреса и телефонния си номер. Можете също така да анулирате поръчката.
  9. Ще ви бъде изпратен автоматичен имейл с потвърждение за вашата поръчка. Моля, проверете дали всички данни са верни.

Моля, обърнете внимание, че не всички артикули могат да се поръчат от всички страни и в зависимост от държавата, в която живеете, може да е необходимо да заплатите на съответните власти определени мита и такси, за да получите стоките, които сте поръчали. Също така от вас може да се изисква да представите определени документи, за да получите стоките си.

Вие носите цялата отговорност за заплащането на тези такси и/или за представянето на необходимите документи, изискани от компетентните власти във вашата държава. Поемате целия риск от неизпълнение на условията за освобождаване на стоките във вашата държава и това не се счита за основание платените от вас StarsCoin да ви бъдат възстановени.

Мога ли да направя поръчка от телефон или таблет?

Можете да намерите магазина Stars Rewards в мобилното приложение в меню „Още”. Играчите, използващи мобилното приложение, могат да поръчат турнирни билети и парични рабати в повечето мобилни магазини. Всички останали поръчки трябва да се направят от софтуера за компютър. Ако не можете да направите поръчка от версията за компютър и искате ние да поръчаме вместо вас, моля, изпратете имейл на Поддръжка със следната информация:

  • Трите ви имена
  • Пълен пощенски адрес
  • Телефонен номер
  • Артикулите, които искате да поръчате

Току-що направих поръчка. Кога ще бъде обработена и изпратена?

Обработването на поръчките ще започне най-рано след три часа от тяхното изпращане. Времето за обработка зависи от поръчания артикул и деня, в който е направена поръчката. Поръчките за някои артикули, като токени за сигурност и електроника, се обработват един път в седмицата. Моля, обърнете внимание, че ако поръчате през уикенда, поръчката ви ще бъде обработена в понеделник или вторник.

Какви са сроковете за доставка?

Времето за доставка на артикулите от магазина Stars Rewards е различно в зависимост от региона, както е посочено в таблицата:

РегионВреме за доставка от известието за изпращане
Великобритания  3-5 дни
Европа 7-10 дни
На друго място  10-15 дни

Ако не получите вашата поръчка в рамките на тези срокове, моля, свържете се с Поддръжка. В противен случай поръчката ви ще се счита за доставена.

  • Ако желая да получа поръчката си по-скоро, мога ли да заплатя за по-бърза доставка? 

    Не. Ние не предлагаме бързи куриерски услуги и не правим изключения от това правило. Всички поръчки се доставят по един и същ начин.
  • Какво ще стане, ако не получа поръчката в рамките на посочения срок за региона, но забравя да ви уведомя за това? 

    За съжаление, не можем да ви възстановим средствата за поръчки, направени преди повече от 6 седмици (от датата на поръчката), освен ако не са ни били върнати. Затова е много важно, ако не получите пратката, да се свържете с нас веднага след изтичане на посочения срок за доставка във вашия регион. Така ще можем да я проследим и да проверим причината за нейното забавяне.

Защо трябва да въведа моя личен данъчен номер?

Това се изисква от властите във вашата държава за извършване на доставка по куриер. Тази информация се отнася само за поръчката и в съответствие със законите за защита на личните данни няма да се използва с никакви други цели освен за доставката.

Могат ли стоките от магазина Stars Rewards да се закупуват с пари?

Не, но стоките от магазина Stars могат да се платят с истински пари.

Мога ли да получа пратката си на адрес, различен от домашния ми адрес?

Да. 

Ако желаете да получите пратката си на различен адрес, можете да направите поръчката по стандартната процедура. По време на заявката ще видите опцията за изпращане на друг адрес („Използвай друг адрес”). Моля, НЕ променяйте адреса, регистриран в сметката ви. Важно е да предоставите адрес, на който ще има някой, за да получи пратката. Моля, обърнете внимание, че за някои държави има определени ограничения за доставка. В резултат е възможно да нямаме право да изпратим някои артикули в друга държава.

Трябва ли да заплатя някакви разходи за транспорт/данъци?

След като поръчате артикул, не е необходимо да заплащате нищо допълнително, тъй като всички разходи за доставка, както и данъците, са включени в цената. 

Въпреки това, в зависимост от държавата, в която живеете, може да се наложи да платите определени мита и данъци на съответните власти, за да получите поръчаните от вас стоки. Също така от вас може да се изисква да представите определени документи, за да получите стоките си.

Вие носите цялата отговорност за заплащането на тези такси и/или за представянето на необходимите документи, изискани от компетентните власти във вашата държава. Поемате целия риск от неизпълнение на условията за освобождаване на стоките във вашата държава и това не се счита за основание платените от вас StarsCoin да ви бъдат възстановени. 

Малко вероятно е стоките да бъдат обложени на митница, но ако това стане, ние ще възстановим сумите по сметката ви, след като получим копие от търговската фактура, включена в пратката, разписка за плащането (на която се вижда ясно сумата) и доказателство, че пратката е от нас под формата на товарителница/транспортна фактура (или бележка за получена пратка). Свържете се с Поддръжка и ние с удоволствие ще ви съдействаме.

Какви размери дрехи/шапки/сакове предлагате?

Вижте описанието на съответните артикули за таблица с размерите. Моля, обърнете специално внимание на мерките, тъй като точните размери варират според кройката.

Мога ли да върна моята поръчка?

Трябва да се свържете с Поддръжка, за да бъде одобрено връщането, тъй като има определени процедури и ограничения. 

Ако поръчате грешен размер, можете да върнете артикула, но ще трябва сами да поемете транспортните разходи. Винаги трябва да проверявате таблицата с размерите, за да сте сигурни, че избраната стока ще ви стане.

Ако сте получили различен артикул от този, който сте поръчали, може да се наложи да ни го върнете за наша сметка, като правилната стока ще ви бъде изпратена безплатно. Свържете се с Поддръжка и ние ще ви съдействаме с удоволствие.

Имайте предвид, че ако ни върнете артикул, без да включите в пратката първоначалния номер на поръчката и/или без одобрение, няма да можем да ви възстановим StarsCoin или да ви изпратим артикул в замяна.

Изпращате ли стоки на адреси, които са пощенска кутия?

Не можем да доставим пратки на адреси, които са пощенска кутия, тъй като е необходимо някой да получи поръчката.

Как мога да проверя моята история на поръчките?

  1. Влезте в сметката си Stars чрез софтуера за компютър (в момента историята на поръчките не е достъпна от мобилното приложение).
  2. Изберете „Моите Stars”.
  3. Натиснете бутона „Магазин Stars Rewards”. Ще се отвори изскачащ прозорец.
  4. Натиснете горния раздел вляво и ще се отвори изскачащ прозорец с раздела „История на поръчките”. Натиснете го, за да отворите изскачащ прозорец с всички направени поръчки.

Поръчах артикули едновременно, но не ги получих заедно. Защо ли?

Някои артикули се изпращат от различни места и ще пристигат отделно.

Мога ли да променя или да отменя вече направена от мен поръчка?

Да. Докато поръчката е със статус „нова”, можете да я отмените от касата във версията за компютър. Ако искате да промените поръчката си, трябва най-напред да я отмените, а после да направите нова.

След като изпратите поръчка, ще получите имейл за потвърждение с подробности. Моля, проверете информацията в него внимателно. След това поръчката се пренасочва за опаковане и изпращане. Поръчките се обработват от един път на ден до един път на седмица в зависимост от поръчания артикул.

Обърнете внимание, че обработването на поръчка може да започне най-рано три часа след изпращането ѝ. След като дадена поръчка бъде обработена, тя не може да се отмени или промени.

Поисках промяна в поръчката, но тя не беше извършена. Какво е станало?

Ако не получите отговор на вашата заявка за промяна на поръчката, ние не можем да гарантираме, че тази промяна или отмяна е направена.

Получих повредена стока. Какво трябва да направя?

Моля, пишете незабавно на Поддръжка и включете следната информация:

  • Номер на поръчката
  • Наименование на стоката
  • Транспортна компания
  • Какъв е проблемът със стоката
  • Снимка на стоката

Веднага след като получим необходимата информация, ще вземем нужните мерки. В зависимост от артикула може да се наложи да ни изпратите повредения обратно.

Мога ли да върна/сменя артикул лично?

Не. 

Изпълнителният център не приема връщане или смяна на място. Трябва да изпратите поръчката си по пощата на адреса за връщане, предоставен от представител на отдела за работа с клиенти на магазина Stars Rewards. 

Когато артикулът пристигне в първоначалния си вид, ще ви бъде изпратен нов или ще получите StarsCoin обратно в сметката си Stars в зависимост от направената уговорка. 

Моля, не се обаждайте директно в складовете – оттам няма да ви дадат никаква информация, нито ще можете да закупите артикул. 

Всички заявки и запитвания трябва да се изпращат на Поддръжка.

Поръчах артикул от магазина, но в статуса на поръчката ми пише, че все още се обработва и не е изпратена. Защо ли?

Не всички центрове за дистрибуция използват еднакви методи за изпращане на поръчките. Ако не виждате статус на поръчката си „изпратена”, това не означава, че тя наистина не е изпратена. С допълнителни въпроси относно поръчката се обръщайте към Поддръжка.

Какво става, ако няма на разположение човек, който да приеме пратката при нейното пристигане?

Нормална поща/пощенски услуги

Ако поръчката ви е изпратена със стандартна пощенска услуга, доставката ще бъде извършена от местните пощенски услуги в района, в който живеете.

Методите и времето за доставка зависят от държавата, но обикновено пощенските служители правят до два опита за доставка, преди да ви оставят бележка и да върнат пратката в местния пощенски клон. 

В бележката се посочват датата и часът на опита за доставка, адресът и работното време на пощенския клон, където ще се пази пратката, датата, от която можете да я вземете, и понякога референтен номер.

В някои случаи можете да поискате повторна доставка, а ако това не е възможно, трябва сами да вземете пратката от посочения пощенски клон. Обикновено пратката се пази до две седмици, след което се връща на магазина Stars Rewards или се изхвърля.

Куриери/пратки с номер за проследяване

Ако пратката ви е изпратена по куриер (например FedEx), ще получите имейл с номер за проследяване, с който ще имате възможност да следите пратката онлайн в уебсайта на куриерската компания. Доставката ще бъде организирана от куриера.

Куриерът обикновено ще направи до два или три опита за доставка, като след всеки опит оставя бележка с датата и часа, когато се е опитал да ви намери. Бележката включва и номер за проследяване, адрес и телефонен номер на местния офис на куриерската компания, а в някои случаи и дата, когато ще бъде извършен следващ опит за доставка.

Ако и следващите опити на куриера за доставка са неуспешни, ще бъдете помолени да получите пратката си от техен офис или да се свържете с тях, за да уговорите удобен ден и час за доставка.

Обикновено пратката се пази до две седмици и ако не е потърсена, доставена или при невъзможност да се установи контакт с вас, се връща на магазина Stars Rewards или се изхвърля.

Имате ли политика за етична отговорност?

Да. Ние сме глобален лидер в индустрията за покер онлайн и се стремим да поддържаме тази позиция и в останалите сфери на нашия бизнес. Затова проверяваме дали всички продукти с нашата марка са произведени по отговорен начин и в съответствие с най-високите етични стандарти. Когато наемаме трета страна, която да произведе продуктите с нашата марка, полагаме всички усилия, за да се уверим, че тя има ангажимент и спазва същите етични стандарти, които прилагаме и ние.

В търговските споразумения с третите страни, които произвеждат нашите продукти, включваме етични стандарти за производство (ESU), които са в съответствие с международно признатите стандарти. Тези етични стандарти за производство (ESU) покриват спектър от проблеми, свързани с етичното осигуряване на продуктите, които предлагаме, и имат за цел да гарантират, че всички, които участват в производството на продуктите с нашата марка, са третирани справедливо, получават възнаграждение в съответствие с приложимите изисквания в съответната юрисдикция и работят в среда, която поддържа техните културни, етични и философски различия. Един от ключовите елементи на ESU гарантира, че всички служители са пълнолетни и изрично забранява наемането на непълнолетни работници и/или използването на принудителен труд, в това число затворнически и каторжен труд, икономическо робство, трафик на работна ръка или ограничаване на свободното движение. ESU също така изисква поддържането на приемливи стандарти за здраве и безопасност на работното място, изплащането на редовни заплати и извънреден труд, налагането на ограничения за работно време и осигуряването на приемливи условия за работа и безопасна среда за работниците.

Освен това нашите етични стандарти за производство ни дават право да правим периодични проверки без предупреждение на фабриките, използвани от нашите производители, за да се уверим и документираме, че те спазват ESU. Ние предприемаме незабавни действия, за да се уверим, че третите страни, които произвеждат нашите продукти, са коригирали веднага и са отстранили напълно всички несъответствия, които открием по време на нашите инспекции.